wtorek, 30 czerwca 2015

Więc chodź, pomaluj mój świat :)

Witam!

Tak, wiem... Baaardzo długo mnie nie było. Na usprawiedliwienie powiem tylko tyle, że dużo się w moim życiu zmieniło. Mam pracę, ostatnio trwała sesja. I nie mogłam przyzwyczaić się do normalnego funkcjonowania po długim okresie nicnierobienia. W każdym razie już jestem i będę pisać, jak nie dla Was to dla siebie :)

Dzisiaj chciałam pokazać Wam lakier firmy MG o numerku 13. To może zdziwić, ale nigdy do tej pory nie spotkałam się z produktami tej firmy. I, o dziwo, jest to polska marka, więc kupując lakierek wspierałam swoich :) Do zakupu skłoniła mnie cena- jedyne 3,10 za 11ml- aż grzech nie wrzucić do koszyka :) 


Początkowo byłam sceptycznie nastawiona, ale już w trakcie malowania zaczęłam zmieniać zdanie. Pędzelek jest wygodny w użyciu, a lakier szybko schnie. Jedynie krycie mogłoby być odrobinę lepsze. Co do koloru... Nie potrafię go określić :) coś jakby łososiowy, ale nie do końca. Dużo zależy od oświetlenia. 


Zdobienie znacznie odstaje od kanonów piękna, ale taki ze mnie malarz :D 


Lakier na paznokciach trzyma się u mnie ok dwóch dni. Oczywiście nie oszczędzam go, wykonuje normalne czynności. Mogłoby to być trochę dłużej, ale myślę, że i tak nie mam co narzekać. Nie odpryskuje, a jedynie ściera na końcówkach. Myślę, że jak na swoją cenę jest w sam raz :) 

Ponadto użyłam: 

Znacie lakiery MG?
Może tylko ja żyłam w nieświadomości i nie miałam o nich pojęcia? :) 

Pozdrawiam,
Magdalenka

5 komentarzy:

  1. Całkiem ładny! Szkoda, że wytrzymuje tylko dwa dni.. :) Zapraszam do mnie na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa dni to mało, ale niestety jeszcze nie znalazłam w miarę tanich, a dobrych lakierów. Za chwilę zajrzę :)

      Usuń
  2. Prezentuje się na prawdę efektywnie :)

    OdpowiedzUsuń