poniedziałek, 6 lipca 2015

Mały pomocnik przy problemach z paznokciami i włosami

Hej :)

Jakiś czas temu skarżyłam się, że mam problemy z włosami. Wypadały i rozdwajały się. Postanowiłam wrócić do tabletek, które wcześniej pomogły mi zadbać o paznokcie. Gdy ratowałam paznokcie nie zwracałam na to uwagi, bo nie było to moim priorytetem, ale znacznie wzmocniły mi się włosy. Tak więc usiadłam przed komputerem i zamówiłam opakowanie :) Mowa tu o tabletkach Mega Krzem z metioniną.

Źródło: http://www.megakrzem.pl/
Często bywa, że nawet nie wiemy, że nasz organizm domaga się krzemu. Mówiąc szczerze ja również nie miałam pojęcia, a tabletki kupiłam, bo poleciła mi je koleżanka. Grzebiąc w internecie przeczytałam, że pierwiastek ten ma duże znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Pozwala między innymi zapobiec powstawaniu żylaków, hemoroidów, czy trądziku. Na opakowaniu, czytamy, że: 
"Zaleca się uzupełnienie diety w krzem:

- przy nadmiernym wypadaniu, łamliwości włosów
- przy nadmiernej łamliwości i kruchości paznokci
- dla osób dbających o kondycję włosów i paznokci"

Moim zdaniem tabletki działają. Kiedyś pomogły mi pozbyć się problemu z kruchymi i rozdwajającymi się paznokciami, a teraz pomagają uratować moje włosy. Mam mnóstwo krótkich, odrastających włosów :) 

Kolejnym plusem jest cena. Na Allegro kupiłam je za ok 10 zł z przesyłką. Biorąc pod uwagę fakt, że opakowanie wystarcza na 60 dni (jedna tabletka dziennie) jest to naprawdę opłacalne. 

Produkt ma niestety również minusy. Pierwszym jest zapach- śmierdzi jak karma dla kotów  :) i pozostawia nieprzyjemny posmak, ale to akurat można przeżyć. Producent zaleca połykanie tabletki po posiłku. I tu drugi minus- musi to być od razu po posiłku (nie po kilkunastu minutach), ponieważ w innym przypadku bolał mnie brzuch. Ale cóż... Na opakowaniu napisali jak stosować, a ja nie przeczytałam- mea culpa :) 

Podsumowując- polecam :) 

Dla osób, które chcą poczytać więcej o Mega Krzemie (składniki i takie tam) stronka: http://www.megakrzem.pl/

Pozdrawiam,
Magdalenka 

2 komentarze:

  1. Miałam ten suplement ale nie pamiętam już czy odnotowałam jakieś efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie pamiętasz, bo jestem ciekawa Twojej opinii :)

      Usuń